کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی (ره) در 14 اسفند 1357 توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد. کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس نگرش تکریم و شرافت انسانی به عنوان یک نهاد فراگیر مردمی تلاش می کند خدمات حمایتی و توانمندسازی را برنامه ریزی و مدیریت نماید و در این زمینه از همکاری، مساعدت و توسعه مشارکت های مردمی ( از مردم برای مردم) بهره مند گردد. به بیان دیگر، شیوه کار و استراتژی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) عبارت از استفاده و سازمان دهی ظرفیت های مردمی، ملی و بین المللی در امر حمایت از محرومین جامعه می باشد.

الزامات فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره):

  •     امداد رسانی و حمایت از نیازمندان؛
  •     ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده های تحت پوشش؛
  •     پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، تهیه و تأمین فضای کسب و کار و اشتغال پایدار برای اقشار نیازمند؛
  •     توسعه پوشش تأمین اجتماعی و بیمه درمانی؛
  •     ارتقا کمی و کیفی خدمات حمایتی اعم از مسکن، آموزش، معیشت، فرهنگی و …

خدمات هلپ دسک شرکت پیشگامان آراز در کمیته امداد امام خمینی(ره) به شرح ذیل است:

  •  با کارمندان سازمان و مشتریان در تعامل میباشد و مشکلات سازمان را شناسایی و رفع میکند.
  • در زمینه سخت‌افزارها و شبکه‌ها خدمات مشاوره انجام میدهد
  • درخواست‌های پشتیبانی کارمندان و مشتریان را از طریق تیکت ثبت و نگه‌داری میکند.
  • تماس‌ها را دریافت میکند و برای شناسایی بهتر مشکلات مشتریان، به درخواست‌ها رسیدگی میکند.
  • برای کاهش مشکلات در زمینه کار با سامانه‌ها، محتوای آموزشی را برای مشتریان آماده میکند.
  • به محل نصب نرم افزار help desk و تجهیزات مراجعه میکند و مشاوره‌های فنی لازم را به مشتریان میدهد.
  • رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری در اسرع وقت بعد از دریافت تیکت و درخواست کاربر