کمیته امداد امام خمینی (ره) در 14 اسفند 1357 توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد. کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس نگرش تکریم و شرافت انسانی به عنوان یک نهاد فراگیر مردمی تلاش می کند خدمات حمایتی و توانمندسازی را برنامه ریزی و مدیریت نماید و در این زمینه از همکاری، مساعدت و توسعه مشارکت های مردمی ( از مردم برای مردم) بهره مند گردد. به بیان دیگر، شیوه کار و استراتژی مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) عبارت از استفاده و سازمان دهی ظرفیت های مردمی، ملی و بین المللی در امر حمایت از محرومین جامعه می باشد.
الزامات فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره):
- امداد رسانی و حمایت از نیازمندان؛
- ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده های تحت پوشش؛
- پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، تهیه و تأمین فضای کسب و کار و اشتغال پایدار برای اقشار نیازمند؛
- توسعه پوشش تأمین اجتماعی و بیمه درمانی؛
- ارتقا کمی و کیفی خدمات حمایتی اعم از مسکن، آموزش، معیشت، فرهنگی و …
خدمات هلپ دسک شرکت پیشگامان آراز در کمیته امداد امام خمینی(ره) به شرح ذیل است:
- با کارمندان سازمان و مشتریان در تعامل میباشد و مشکلات سازمان را شناسایی و رفع میکند.
- در زمینه سختافزارها و شبکهها خدمات مشاوره انجام میدهد
- درخواستهای پشتیبانی کارمندان و مشتریان را از طریق تیکت ثبت و نگهداری میکند.
- تماسها را دریافت میکند و برای شناسایی بهتر مشکلات مشتریان، به درخواستها رسیدگی میکند.
- برای کاهش مشکلات در زمینه کار با سامانهها، محتوای آموزشی را برای مشتریان آماده میکند.
- به محل نصب نرم افزار help desk و تجهیزات مراجعه میکند و مشاورههای فنی لازم را به مشتریان میدهد.
- رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری در اسرع وقت بعد از دریافت تیکت و درخواست کاربر